Friday, February 25, 2005

با سیب وسوسه ام چه کنم ؟













50 x 70 کلاژ کاغذ - آکرولیک

20 Comments:

Anonymous Anonymous said...

سلام برخورشید... دوست نقاشم در آثارت حسی غریب و موجی زیبا از رنگ و حکایتی از وسوسه موج میزندکه مراوا می دارد به حکایت رنگها گوش دهم دستان همیشه سبز .

9:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

همان كه كتايون گفت........باد

5:09 AM  
Anonymous Anonymous said...

karat vagahn mahsharan:)))

11:43 AM  
Anonymous Anonymous said...

gAhi taslim sho... gAhi na :)

5:03 PM  
Anonymous Anonymous said...

افرین روحم تازه شد با دیدن این همه هنر

11:34 PM  
Anonymous Anonymous said...

قبلی من بودم
ویولت

11:34 PM  
Blogger Unknown said...

salam , ba inke az naghashi chizi nemidoonam ama kheili az karatkhosham oomad bishtar a zhame ham ANAHITA , TAMAMIE KHAKAM VA GHASEDAK HAYAM va shomare ye 4 o doost dashtam , bazam aznaghashiat inja mizari?

1:37 AM  
Blogger فائزه فیض said...

نفیسه جان مرسی از لطفت. تعداد دیگری هم هست که فرصت بشه به تدریج می ذارم روی وبلاگ

6:00 AM  
Blogger govan said...

نوشته هاتون رو خوندم، گفتم بعضی تصویر پردازیهاتونو دوست دارم، مگه نه؟ نمی دونستم نقاشین. حالا کردی، فارسی به کنار. وصله پینه هاتونم دوست دارم. :)
شاد باشین و پاینده و اگه به طرف ماه رفتین امیدوارم نصیبتون ماه باشه نه حتی ستاره.

4:33 PM  
Anonymous Anonymous said...

آخری محشر بود عزیز
اول خواندمش: با سیب وسوسه ام چه میکنی؟
و بعد که دوباره خواندم دیدم: با سیب وسوسه ام چه کنم؟
تعبیر خودم را بیشتر دوست دارم.
شاد باشی.

2:19 AM  
Anonymous Anonymous said...

-

2:20 AM  
Anonymous Anonymous said...

eyne khab mimonan. khabi hanoz?

7:12 AM  
Anonymous Anonymous said...

دوست نقاشم. خوشحال میشم از حضور دستان خوابیده در رنگهایت!

10:38 PM  
Anonymous Anonymous said...

گاز نزن!

11:41 AM  
Anonymous Anonymous said...

حالا بگو ببينم :اول نقاشي مي كشي بعد اسم مي گذاري يا...؟

11:42 AM  
Anonymous Anonymous said...

are kojaiee?eidetam mobarak

11:42 AM  
Anonymous Anonymous said...

واسه من سیب طعم شونزده آذر داره و اون آش فروشی که پله می خورد می رفت پائین. واسه تو چی؟

11:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

up nemikoni?

8:40 PM  
Anonymous Anonymous said...

salam,mitoonam az yeki az aksaye weblogetoon be onvane logo estefade konam???????

1:14 PM  
Anonymous Anonymous said...

اينجا رو خيلی خيلی خيلی خيلی خيلی خيلی خيلی دوست دارمممممم:)))))

6:46 PM  

Post a Comment

<< Home