Tuesday, December 11, 2007

exposition (4)

نمایشگاه نقاشی و مجسمه در خانه فرهنگ ایران در پاریس



9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

خانم فائزه فيض سلام
آشنايي باوبلاگتان براي من مسرت بخش است . از آنجا كه در پاريس حضور داريد نام شما را به فهرست پيوند هاي وبلاگ فرانسه افزودم .برايتان آرزوي سلامتي و به روزي دارم.

11:06 PM  
Anonymous Anonymous said...

salam doste ghadimi
ye zamani be webloge man sar mizadi ...
ama alan kheili vaght mishe ke nayomadi
babate namayeshgah behet tabrik migam
omidvaram movafagh beshi

2:38 AM  
Anonymous Anonymous said...

salam doste man
hatman ke khoshhal misham bebinamet .... chera ke na ?
har zaman ke oumadi behem ye shomare tamams bede bahat tamas migiram beh lhkare hamdigaro mibinim .... khosh bashi

10:31 AM  
Blogger Unknown said...

salam
residan bekheyr

6:36 AM  
Anonymous Anonymous said...

سلام دوست گرامی
ما با دوستان هنرمند و وبهای هنری تبادل لینک میکنیم
شما با تبادل لینک موافقید ؟

11:04 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام. نمایشگاه آثار طراحان هرمزگان (بزودی)
از دیدن تصویرسازی ها بسیار لذت بردم

12:26 AM  
Anonymous پینه دوز said...

وایییییییییییییییییییی
سلام میدونی اتفاقی امدم اینجا منم بلاگم اسمش وصله پینه است و خودمم پینه دوز
خیلی برام جالب بود
دیگه ببخشید شگفت زده شدم دیگه
شاد باشی پینه دوز

5:19 AM  
Blogger Unknown said...

سلام
سركار خانم شيخ الاسلامي
من جمشيدي هستم اززاگرب با شما تماس گرفتم براي ساخت عروسك ها .لطفا با ايميل من به ادرس
jamreza@gmail.com
تماس برقرار نماييد.
با تشكر جمشيدي

5:00 AM  
Anonymous Mandana kh said...

سلام
ازین که در جستجو هایم وبلاگ شما را پیدا کردم بسیار خوشحالم
از دیدن تصویرسازی های قشنگت بسیار لذت بردم

حدود 2 ماه آینده سفری به فرانسه و پاریس دارم..
به نظرت آیا راهی هست تا بتوانم نمایشگاه کوچکی از کارهای نقاشی یا تصویرسازی ام در آنجا برگزار کنم؟
منتظر راهنمایی و ایمیلت هستم دوست عزیز:

manniannah@yahoo.com

10:25 AM  

Post a Comment

<< Home